DİA Yetkili İŞ ORTAĞI
Sosyal MEDYA
Bize ULAŞIN
Yükleme ve AKTİVASYON
Üsküdar Cd. Tuna Ap. No: 127/1 Atalar - Kartal - İSTANBUL www.diabulut.com info@diabulut.com Tel : 0 216 488 88 88 Fax : 0 216 473 20 58 Gsm : 0 532 548 60 61 Gsm : 0 549 488 00 88
ÇÖZÜMLER / CRM – Müşteri İlişkileri Yönetimi
CRM (Customer Relationship Management), Türkçe karşılığı Müşteri İlişkileri Yönetimidir. Müşteri odaklı çalışarak; müşteriyi tanımak, müşteri ihtiyacını anlamak, ona uygun hizmetler ve ürünler geliştirmektir. Diğer bir deyişle, doğru ürün ve hizmeti, hedef alınan müşteriye, doğru zamanda ve fiyatla sunmaktır. DİA CRM programları ile bahsedilen stratejik planı oluşturarak müşteri ilişkilerinde sorunsuz bir yönetim sistemine sahip olabilirsiniz.
DİA
Küçük bir istemci programı ile kullanılır. Daha az kaynak harcar. Her platformda çalışır. (Windows, Linux ve Mac OS X.) Aynı anda birden fazla işlem yapmaya olanak verir. Otomatik yedekleme ve kopyalama yapar. Eski verilere dönüş yapılabilir. Tüm güncellemeleri otomatik ve şeffaf bir şekilde yansıtır. Güncellemeler veri bütünlüğünü bozmaz. Her zaman en son sürüm kullanılır. Kullanıcı ihtiyaçları hızlı bir şekilde karşılanır. Şirketin tüm kullanıcıları aynı sunucuyu kullanır. İnternetin olduğu her yerden kullanılabilir. Her modül gerçek zamanlı olarak entegredir. Kullanıcılar uzaktan destek alabilirler.
Bilgisayara kurulan program paketin kendisidir. Daha fazla kaynak harcar. Tek bir işletim sistemi üzerinde çalışır. Aynı anda tek bir işlem yapılabilir. Kullanıcılar yedeklemeyi kendileri yapmak zorundadır. Bilgileri geri yüklemek için teknik destek gerekir. Güncellemeyi herkes kendi takip etmek zorundadır. Güncellemeler veri bütünlüğünü bozabilir. Güncellemeler elle yüklenir. İstenen güncellemeler kullanıcılara çabuk dönmez. Farklı yerlerdeki şirket birimleri birbirine bağlı değildir. Genellikle tek bilgisayara kurulur. Her modül gerçek zamanlı olarak sisteme entegre değildir. Destek için teknik kişinin ofise gelmesi gerekir.
Diğer Yazılımlar
Firmanızın mevcut müşterileri ile olan ilişkilerini geliştirir, yeni müşteriler kazanır ve sorunsuz işleyen bir sistem sayesinde tüm müşterilerinizde güven oluşturursunuz. Satış olasılığı olan Potansiyel müşteri tanımlarınızı cari hesap kartındaki ile aynı yapıda yapabilir, tüm işlemlerinizi bu potansiyel kartı üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Satış veya satış sonrası farklı müşteri profillerine göre farklı süreçler tanımlayabilir, personellerinizin bu süreçlere göre hareket etmelerini sağlayabilirsiniz. Potansiyel müşterileriniz için satış fırsatları tanımlar, bu fırsatlarda satış cirosu ve olasılığı gibi bilgileri de tanımlatabilir ve gelecek satış hedeflerinizi (forecast) bu verilere göre yorumlayabilirsiniz. Fırsatlar veya potansiyeller üzerinden görevler oluşturarak Görev Takip Sistemi ile entegrasyon sağlanabilir, tüm görevler ve fırsatlar için yapılacak işlemler, alınan randevular Ajanda entegrasyonu ile ajanda üzerinde gösterilebilir ve görüşme notları hem potansiyel hem de cari hesap kartı üzerinden takip edilebilir. Teklif Yönetim Entegrasyonu sayesinde potansiyel müşterilerinize teklifler oluşturabilir, teklif geçerlilik tarihlerini, ödeme şartlarını belirleyebilir ve bu teklifleri fırsatlar ile eşleştirebilirsiniz. Müşteri İlişkileri Yönetimi analiz raporları ile belirli bir tarih aralığı için satış elemanı bazında yeni müşteri, fırsat, görüşme, verilen teklif, kabul edilen ve satışa dönen teklif rakamları görsel olarak gösterilebilir.
DİA CRM sayesinde müşterilerinizle ilgili her süreci eksiksiz olarak yöneteceksiniz. Saha ve online satışlarınızı internet üzerinden takip ederek gerçek zamanlı bilgilere ulaşacaksınız. Satış elemanlarınızın müşteri görüşmelerini, yaptığı satışları takip edebilirsiniz. Müşterilerinizin taleplerini anlayarak rakiplerinizin önüne geçmenizi sağlayacak sistem ile daha fazla satış yapacaksınız. CRM’in amacı müşteri memnuniyeti sağlamak, güvenli ve sürekli ilişkiler kurmaktır.
Firmanızın, ihtiyaçlarına yönelik modülleri hemen denemeye başlamak için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz.
30 GÜN Ücretsiz Deneyin !
30 Gün Deneyin 30 Gün Deneyin
DİA Ödeme Sayfası
Uzak BAĞLANTI ( İndir )
Potansiyel/ Cari kayıt yönetimi Fırsat tanımları Olasılık tanımlamaları
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Neden CRM Kullanmalısınız? Ne Kazanacaksınız?
%100 Müşteri Memnuniyeti!
Müşteri ilişkileri yönetimi ( customer relationship management) son zamanların en popüler satış stratejileri arasında yer almaktadır. Ofisinizden ve evinizden online yönetim imkanı sunan yazılımlar, call-center uygulamalarını kolaylaştıran ve web sitenizle bağlantılı çalışmasını sağlayan teknolojiler hepsi CRM’nin bir parçası. Bir şirketin yaptığı bütün işleri kapsayan CRM, tedarik zincirinden, stok programına, eleman ihtiyaçlarına kadar tam bir entegrasyon sağlamaktadır. Şirket kültürünün tamamen değiştirilmesini gerekli kılan CRM sayesinde:
Görev takip ve görüşme notu entegrasyonu Teklif- Sipariş entegre kullanımı Satış elemanına bağlı performans takibi
Süreç tanımlama ve sektör bağımsız kullanım imkanı Takvim/Ajanda desteği.
Müşterilerinizin beklentilerini ölçeceksiniz. Müşterilerinizin satış geçmişine ulaşarak beğenilerine ve alışkanlıklarına uygun kampanyalar oluşturacaksınız. Müşterilerinizin satış geçmişine uygun yeni çıkan veya ilgilenebileceği ürünleri önerebilirsiniz. Şirketinizin gelecekteki ürün portföyünü müşteri alış verişleri doğrultusunda belirleyebileceksiniz. Üretiminizi ve hizmet kalitenizi müşteri taleplerine göre artıracaksınız. Teknolojik donanımlarınızı ve çalışan ihtiyaçlarınızı belirleyeceksiniz. Yüksek müşteri bağımlılığı oluşturacaksınız. Satışlarınızın artmasını sağlayacak. Müşterileriniz ile online olarak konuşabileceksiniz. Müşteri memnuniyeti sağlayacaksınız.
info@diabulut.com