DİA Yetkili İŞ ORTAĞI
Sosyal MEDYA
Bize ULAŞIN
Yükleme ve AKTİVASYON
Üsküdar Cd. Tuna Ap. No: 127/1 Atalar - Kartal - İSTANBUL www.diabulut.com info@diabulut.com Tel : 0 216 488 88 88 Fax : 0 216 473 20 58 Gsm : 0 532 548 60 61 Gsm : 0 549 488 00 88
ÇÖZÜMLER / Otel Yönetimi
DİA HoReCa programı ile geliştirilmiş olan otel programı, işletmelerinizi hızlı ve kolay bir şekilde farklı modüller üzerinden yönetmenize olanak tanıyor. İster tek ister birden fazla otelinizi DİA’nın otel yönetim sistemi üzerinden kontrol edebilirsiniz. Otel Yönetimi ile Ön Büro Yönetimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Acenta ve Kontrat Yönetimi, Doluluk-Kontenjan- Satış Analizleri, Gelir-Gider Analizleri, HouseKeping-Oda Yönetimi, Anket, Restoran POS, Santral, Stok-Depo Programı, Finans Yönetimi, Muhasebe Entegrasyon, İnsan Kaynakları gibi tüm istekleriniz online sistem üzerinden hızlı bir şekilde karşılanır.
DİA
Küçük bir istemci programı ile kullanılır. Daha az kaynak harcar. Her platformda çalışır. (Windows, Linux ve Mac OS X.) Aynı anda birden fazla işlem yapmaya olanak verir. Otomatik yedekleme ve kopyalama yapar. Eski verilere dönüş yapılabilir. Tüm güncellemeleri otomatik ve şeffaf bir şekilde yansıtır. Güncellemeler veri bütünlüğünü bozmaz. Her zaman en son sürüm kullanılır. Kullanıcı ihtiyaçları hızlı bir şekilde karşılanır. Şirketin tüm kullanıcıları aynı sunucuyu kullanır. İnternetin olduğu her yerden kullanılabilir. Her modül gerçek zamanlı olarak entegredir. Kullanıcılar uzaktan destek alabilirler.
Bilgisayara kurulan program paketin kendisidir. Daha fazla kaynak harcar. Tek bir işletim sistemi üzerinde çalışır. Aynı anda tek bir işlem yapılabilir. Kullanıcılar yedeklemeyi kendileri yapmak zorundadır. Bilgileri geri yüklemek için teknik destek gerekir. Güncellemeyi herkes kendi takip etmek zorundadır. Güncellemeler veri bütünlüğünü bozabilir. Güncellemeler elle yüklenir. İstenen güncellemeler kullanıcılara çabuk dönmez. Farklı yerlerdeki şirket birimleri birbirine bağlı değildir. Genellikle tek bilgisayara kurulur. Her modül gerçek zamanlı olarak sisteme entegre değildir. Destek için teknik kişinin ofise gelmesi gerekir.
Diğer Yazılımlar
Firmanızın, ihtiyaçlarına yönelik modülleri hemen denemeye başlamak için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz.
30 GÜN Ücretsiz Deneyin !
30 Gün Deneyin 30 Gün Deneyin
DİA Ödeme Sayfası
Uzak BAĞLANTI ( İndir )
Grup Otel Yönetimi Acente ve Kontrat Yönetimi Oda Yönetimi Housekeeping İşlemleri
Otel Yönetimi
Genel Özellikleri – Avantajları
Neden Otel Yönetimi Kullanmalısınız?
İşletmecilerin yükünü azaltacak teknolojik çözümlerden bir diğeri otel yönetimi. Verilerin arasında kaybolmayacağınız, her yerden bağlanabileceğiniz, görev ataması ve yetkilendirme yapabileceğiniz, işletmenizi kontrol altında tutacağınız bir sisteme ihtiyacınız varsa otel yazılımı çözümünden yararlanın. Ayrıca:
Santral ve Görüşme Takibi Restoran, Bar Pos Sistemleri Gelir Kasa İşlemleri Müşteri Folyo Takibi
Doluluk Kontenjan Satış Analizleri Gelir – Gider Analizleri Detaylı Grafik ve Tesis Raporlamaları Restoran Entegreli Kullanımı
Otellerinizin Her Birimini Aynı Anda Çalıştırın!
Tek bir yazılım üzerinden tüm otellerinizi yönetebilir, raporlarını konsolide olarak alabilirsiniz. İstenilen sayıda acente, online acente, firma, grup, münferit türündeki acenteleri tanımlayabilirsiniz. Oda fiyatlarını ve harcamaları takip ederken ayrıntılı ve özet faturalarınızı hazırlayabilirsiniz. Sınırsız sayıda oda özelliği tanımlayabilirsiniz. Kasa ve shift değişimi kontrolleri gerçekleştirebilirsiniz.
Hizmet Rezervasyon İşlemleri Polis Listeleri ve Gün Sonu İşlemleri Maliye Listeleri Muhasebe Yönetimi İnsan Kaynakları
Rezervasyon, check-in, check-out gibi tüm ön büro işlemlerinizi kolay ve hızlı bir şekilde yapabilirsiniz. Müşteri ödemelerini, çıkış ve rezervasyon durumlarını etkin ve anlık raporlama sayesinde kontrol edebilirsiniz. Acentalarınızı tek bir sistemden yönetebilir, tahminleme sayesinde acenta performanslarını ölçebilirsiniz. Satış analizlerinizi yaparak doluluk ve kontenjanlarınızı takip edebilirsiniz. Gelirlerinizi ve giderlerinizi tek modül üzerinden analiz edebilirsiniz. Odalarınızın temizlik durumlarına göre housekeeping işlemlerini planlayabilirsiniz. Muhasebe entegrasyonu ile günlük, aylık ve yıllık verilerinizi kontrol edebilirsiniz. Misafirlerinizin memnuniyetini ölçmek amaçlı anketler uygulayabilirsiniz. İşe alış ve işten çıkarma süreçlerini, çalışanların bilgilerini, çalışan puantaj işlemlerini koordineli bir şekilde yönetebilirsiniz.
Ön büro yönetim işlemlerinizi anında gerçekleştirmek, Sorunsuz müşteri ilişkileri sağlamak, Kasa ve fatura işlemlerinizi tek sistem üzerinden kontrol etmek, Çalışılan acente verilerini kontrol etmek,
Otelinizin doluluk oranını ve kontenjanını takip etmek, Gelir gider analiz raporlarınıza tek tıkla sahip olmak, Stoklarınızı ve depolarınızı siparişe göre ayarlamak, Muhasebe süreçlerinizi planlarınıza göre entegre etmek istiyorsanız DİA kullanmalısınız!
info@diabulut.com