DİA Yetkili İŞ ORTAĞI
Sosyal MEDYA
Bize ULAŞIN
Yükleme ve AKTİVASYON
Üsküdar Cd. Tuna Ap. No: 127/1 Atalar - Kartal - İSTANBUL www.diabulut.com info@diabulut.com Tel : 0 216 488 88 88 Fax : 0 216 473 20 58 Gsm : 0 532 548 60 61 Gsm : 0 549 488 00 88
ÇÖZÜMLER / Servis Hizmet Yönetimi
Otomotiv sektöründe satış, yedek parça ticareti gibi farklı alanlarda hizmet veren işletmeler için DİA yazılımlarında birçok modül işlevselliği ile yardımcı rol oynuyor. Modüllerde bulunan farklı özellikler sayesinde işletme ihtiyaçları pratik ve hızlı bir şekilde çözülebilmektedir. DİA Yazılım’ın uzman kadrosu tarafından bu sektörlerde faaliyet gösteren firmaların ihtiyaçları ve istekleri analiz edilerek geliştirilmiş olan özellikler sayesinde başarılı işletme yönetimleri yapılır.
DİA
Küçük bir istemci programı ile kullanılır. Daha az kaynak harcar. Her platformda çalışır. (Windows, Linux ve Mac OS X.) Aynı anda birden fazla işlem yapmaya olanak verir. Otomatik yedekleme ve kopyalama yapar. Eski verilere dönüş yapılabilir. Tüm güncellemeleri otomatik ve şeffaf bir şekilde yansıtır. Güncellemeler veri bütünlüğünü bozmaz. Her zaman en son sürüm kullanılır. Kullanıcı ihtiyaçları hızlı bir şekilde karşılanır. Şirketin tüm kullanıcıları aynı sunucuyu kullanır. İnternetin olduğu her yerden kullanılabilir. Her modül gerçek zamanlı olarak entegredir. Kullanıcılar uzaktan destek alabilirler.
Bilgisayara kurulan program paketin kendisidir. Daha fazla kaynak harcar. Tek bir işletim sistemi üzerinde çalışır. Aynı anda tek bir işlem yapılabilir. Kullanıcılar yedeklemeyi kendileri yapmak zorundadır. Bilgileri geri yüklemek için teknik destek gerekir. Güncellemeyi herkes kendi takip etmek zorundadır. Güncellemeler veri bütünlüğünü bozabilir. Güncellemeler elle yüklenir. İstenen güncellemeler kullanıcılara çabuk dönmez. Farklı yerlerdeki şirket birimleri birbirine bağlı değildir. Genellikle tek bilgisayara kurulur. Her modül gerçek zamanlı olarak sisteme entegre değildir. Destek için teknik kişinin ofise gelmesi gerekir.
Diğer Yazılımlar
DİA Servis Hizmet Yönetimi’nin hızlı ve güvenilir çalışma sistemi sayesinde satışlarınızı yapacak, siparişlerinizi listeleyecek, siparişlerin yerlerine ulaşıp ulaşmadığını kontrol edecek, stoklarınızı güncel olarak takip edecek, ürün ağacı ile gruplandırma yapacak, bayilerinizle entegrasyon sağlayarak tek panelden yönetim gerçekleştireceksiniz. DİA yeniliği ile tanışmanın tam sırası!
Teknik sektörün her ihtiyacını karşılayan DİA Yönetim Sistemi, sayesinde ithalat ve ihracat, satış ve teslim, maliyet ve kar dahil her süreci aktif olarak takip edebileceksiniz. Sürekli güncellenen ve geliştirilen yapısı sayesinde tek sistem üzerinden online olarak işlemlerinizi yapacaksınız. Entegre yapısı sayesinde ödeme ve kargo kontrollerinizi de anında gerçekleştireceksiniz. DİA Servis Hizmet Yönetimi kullanarak her durumda en verimli çalışmayı gerçekleştireceksiniz. Servisiniz Güvenli Ellerde! DİA Servis Hizmet Yönetimi sayesinde teknik servisinizi takip edebilirsiniz. İstediğiniz sayıda teknik servis elemanınızı sisteme tanımlatabilir, servis elemanlarına servis formu veya görevlendirme atayabilir, prim takibi yapabilirsiniz. Vereceğiniz hizmetleri, fiyatları, sözleşmeye dahil malzemeleri ve ödeme şekillerinizi tanımlayarak işinizi kolaylaştırabilirsiniz. İnternet üzerinden satış yaparak bu satışlarınızın müşteriye ulaşıp ulaşmadığını teyit edebilir, stok alış satış istatistiklerinizi edinebilirsiniz.
Firmanızın, ihtiyaçlarına yönelik modülleri hemen denemeye başlamak için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz.
30 GÜN Ücretsiz Deneyin !
30 Gün Deneyin 30 Gün Deneyin
DİA Ödeme Sayfası
Uzak BAĞLANTI ( İndir )
Servis form ve personel yönetimi Servis adımları tanımlama Hizmetlerin maliyetlendirilmesi
Servis Hizmet Yönetimi
Genel Özellikleri – Avantajlar
Neden DİA Servis Hizmet Yönetimi? – Bırakın O Yönetsin!
Servis Hizmet Süreç Yönetimi: DİA Servis Hizmet Yönetimi modülü ile servis hizmeti veren işletmeler tüm servis süreç yönetimi ihtiyaçlarını karşılar, pratik ve hızlı kullanım sayesinde servis departman verimliliklerini arttırırlar. Form, Personel ve Ekip Yönetimi: Farklı servis süreçlerinizi tanımlayarak bu süreçlerle ilgili olan sorumlu departmanları belirleyebilir, süreç değişikliklerini personelinize veya müşterinize e-posta veya sms yolu ile bildirebilir, tüm işlemlerin yazılım üzerinden takip edilip form çıktılarından kurtulmasını sağlayabilirsiniz. Garanti ve Sözleşme İşlemleri: Seri numarası, garanti tarihi, önceki servis işlemleri, arızalı ürünlerle ilgili resimlerin kaydedilebilmesi, sözleşmeli müşteri takibi, personellerin görevlendirilmesi, personellerin servislere harcadıkları sürelerin kaydedilebilmesi, karlılık analizlerinin yapılabilmesi, yapılan işlemlerin ve kullanılan malzemelerin kaydedilip tek tuşla faturalandırılabilmesi, cari hesap ekstre detayında teknik servis işlemlerinin listelenebilmesi gibi farklı ihtiyaçlara çözümler bulabilirsiniz. Hizmetlerin Maliyetlendirilmesi Faturalandırma Prim ve Görev Takibi Gelen, Satılan, İade Edilen ürün takibi, Özel Değer Takibi Yönetim Paneli: Servis Yönetim Paneli üzerinden açıktaki servisler, kapanan servisler, sözleşme sayıları, personellere göre servis formları, personellere göre görev sayıları gibi analizlere anında ulaşabilirsiniz.
Prim ve görev takibi SMS, Mail desteği sağlanması Özel değer takibi
Faturalandırma Seri bazlı garanti takibi DİA E-ticaret entegreli arıza takibi
Seri numarası ile araçların motor ve şasi, garanti süresi takiplerini yapabilirsiniz. Yedek Parça Tedarikçi Fiyat Listelerini otomatik olarak güncelleyebilirsiniz. Araç satışlarınızı özel vergi tutarlarının takibi ile faturalandırabilirsiniz. Barkod yazıcılar üzerinden fiyat etiket basımları ve hızlı satışlar yapılabilir. Şube ve mağazaların ciro, performans, günlük kasa takibi yapılabilir. Pratik ve hızlı satışlar gerçekleştirirsiniz. Ürün Bazında, Fatura Bazında, Satıcılar Bazında, Alıcılar Bazında, Sipariş Bazında karlılık raporlarını alabilirsiniz. Tedarikçi alım anlaşmalarının takibi ile tek bir işlem sayesinde irsaliyelerin ve siparişlerin faturalandırılması yapılabilir. Ürün özellikleri ile stokların özelliklerine göre filtrelenebilmesi kolaylığı vardır. Seri ve barkod okutarak depo sayımının yapılması imkanı verir. Depolar arası transfer, Mal Kabul, fire gibi işlemlerin el terminalleri aracılığı ile yapılabilir. Şirket kredi kartlarını takip edebilirsiniz. İnternet üzerinden satış yapabilirsiniz. Gelişmiş raporlama sistemi ile verilerinizi saklayabilirsiniz.
info@diabulut.com